søndag 30. november 2008

5 års dag:D

Då har eg og Øyvind vore ilag i 5 år. Merkeleg og tenka på.


Eg kjenner han så godt at eg føler at eg alltid har kjent han, men allikevel føles det som om me akkuratt har møtt kvarandre. :P

Uansett, 5 års dagen vart ein kosleg dag! Me sto opp, Øyvind laga frokost til meg, og hadde tent mange stearinlys. Så gjorde me oss klare for å få full kroppsmassasje på Chica. Svært avslappande.. Etter det handla me litt julepresangar, i tillegg til litt julepynt. Så bar det ned på festplassen for å sjå på fyrverkeri. Der var det nemlig sett opp ein stor scene der ein mann holdt tale om jula, og advent og så var det synging av julesangar. Alt dette vart avslutta med eit fantastisk fyrverkeri eg ALDRI har sett maken til... Sidan det var 5 års dagen vår valgte me og tenke at det var til oss;) Det var svært rørande når me sto der å holdt rundt kvarandre!

Så tok me bussen heim, og bestilte Dolly pizza med oss. Så såg me på film, What happens in Vegas, stays in vegas. Kjempe gøy film. :o)


Det var altså 5 års dagen vår. Me satsar på fleire slike feiringar i framtida. :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ntåå, dåke e so skjønne :) Hørtes ut som ein goe dag!

Katrine :) sa...

takk:) da va da;)

Anonym sa...

Ååå så kosli :D Høres virkelig ut som ein fin dag. :D