onsdag 3. desember 2008

Kva synes du?

Då var det eksamenstid, og som alltid skal me levere ein portefølje med ei eksamensoppgåve, og to av oppgåvene me har hatt i løpet av året. Eksamensoppgåva i år er bevertning.

Det er ein restaurant som eit ektepar skal starte. Sidan mannen er italiensk, og dama norsk, skal det serverast italiensk mat, og norsk mat med ein ny vri. Dei vil ha ein skandinavisk stil på interiøret, som passar til målgruppa. Dvs ungdommar og litt eldre. Blir spennande og sjå korleis resultatet blir.

Men, eg skal lage ei framside for heile porteføljen. Eg har laga 3 utkast, og klarar ikkje bestemme meg for kva eg ska bruke. Eg treng di hjelp! Gå inn på kommentar og sei kva bilde du syns eg skal bruke. :) Så ser eg kva fleirtalet meinar.


Bilde 1



Bilde 2



Bilde 3

7 kommentarer:

Gunhild sa...

Oi.. Da var vanskelig! Så utrulig flinke du er, gleder meg til me begynner med PC :)
Okei..

Nr. 1 var kjempefine, men eg trur du fekk med meir av stemningen i bilete nr. 2 og 3. Kanskje eg går for nr. 2? Nr. 3 var jo litt mørkare, men det kan jo vera lika fint da. Men eg trur eg seier nr. 2. hehe. Var vanskelig, katrine, for du er så flink :)

Katrine :) sa...

hehe. takk for da;) eg har falt for nr 1 av ein elle anna grunn.. Veit ikkje heilt kvifor. men får sjå ka folk seie. :)

Anonym sa...

Eg synst at alle var veldi fine:) Men nr 2 var finast. :) Den var liksom friskast av dei;)

Anonym sa...

Eg falt med ein gong for nr. 1, kanskje fordi den var enklast. Dog er ikkje heilt sikker. ;)

Uansett - eg har tagga deg! Sjekk min siste bloggpost. :)

Katrine :) sa...

enig med deg Silje. har og fallt fo nr1. ;) såg du hadde tagga ja.. får sjå ka eg får gjort me da.. :)

Gunhild sa...

du er tagga, Katrine!

Katrine :) sa...

i know.... :P