søndag 7. desember 2008

Blitt "tagg'a"

Jada, då har eg og blitt tagga, og reglane er som følger:

- Du må lenke til den du vart tagga av.
- Lag ei liste med seks (u)interessante ting om deg sjølv.
- Tag fem andre bloggarar og let them know.

Eg tagger:
Silje
Gunhild
Nurxhan
Camilla
Merete

(spennande at alle tagga dei samme:P men eg har ikkje val. Det er dei bloggane eg veit om..)

Her kjem dei uinteressante faktaene om meg:

1. Eg skal til å synge tostemt med pappa
2. Eg er på stord for øyeblikke, og skal reise heim i kveld
3. Har akkuratt funne fram julepynten til mamma å dei for å sile ut det som er mitt
4. I går var eg i to års dag til onkelungen til Øyvind
5. Eg er ikkje så glad i fisk, pga at ein kan plutseleg møte på bein...
6. Me har hengt opp ei "jalla stjerne" i leiligheten som lyser blått, grønt og rødt.

Ingen kommentarer: